03/03/2013

Nu var det han igen..

Jag tänkte att jag skulle berätta lite till om Honom. Ni kommer väl ihåg. Han med lite större H. Han som vet att han är sjukt snyggt! Vad han inte vet, det är att han är charmig. Så när hans blågröna ögon glittrar och han ler sådär vackert som bara han kan, det är då mina knän viker sig och hjärtat hoppar över minst ett slag.

Jag skulle vilja berätta hur det är när hans blågröna ögon fångar mina. Hur de glittrar till, så där fånigt som det bara gör på film. Jag skulle vilja att du fick se hans läppar när han ler, när de mjukt förändras till ett leende som kan förändra en dålig dag. Jag önskar att du också fick känna hur hans tredagarsstubb river mot din kind när han kramar om dig. Samtidigt som hans läppar pussar din kind och du har dina armar runt honom och skäggstubben raspar mot din hud så lägger du band på dig själv och låter hjärtat slå i samma takt som hans.

Det är en saga för god, för att vara sann.

I samma stund om du börjar slappna av i hans närhet så känner du smärtan och värmen av att han kallar dig "vännen"...

No comments:

Post a Comment