12/03/2009

Vi tar och börjar om från början...

Okej, jag tappade bort mig i bloggandet och hittade inte riktigt tid eller lust. Därför börjar jag om från noll med en ny blogg och nytt namn.

Vi börjar med något bra helt enkelt..

Valberedningens förslag på ny styrelse för RFSL Ungdom 2009:

Ordförande
Felix König, Stockholm (omval)

Vice ordförande
Kasper Svensson, Malmö (nyval, omval till styrelsen)

Kassör
Emil Dahlström-Hultinger, Norrköping (nyval, omval till styrelsen)

Sekreterare
Gisela Janis, Linköping (nyval, omval till styrelsen)

Ledamöter
Catrin Jonsson, Norrköping (nyval)
Fredrik Stillerud, Södertälje (nyval)
Emelie Åsell, Stockholm (nyval)
Sofie Lindberg, Skövde (nyval)
Jenny Söderstrand, Stockholm (nyval)
Rosita Stotzky, Örebro (nyval)
Kim Nygren, Stockholm (omval)

---

Imorgon, så åker jag till Karlstad för att föreläsa på mångfaldsdagarna på KAU. Det är alltid lika spännande. Den här gången vet jag till och med var jag ska vara innan jag kommer dit. Det som är mer spännande är att jag ska föreläsa i samma sal som RFSL Ungdom hade sin kongress i 2006. Dvs samma år som jag blev invald första gången.

Sen är det alltid trevligt att besöka Karlstad.

No comments:

Post a Comment