14/03/2009

3 dagars ledighet..

men bara en dags egentlig ledighet..

Gårdagen spenderades på tåg till och från Karlstad, och en stund på universitetet för min föreläsning. Välbesökt med cirka 70 personer. Jämfört med den parallella föreläsningen som hade 10 personer, så kände jag mig väldigt intressant. Föreläsningen gick bra, och efteråt var det många bra och relevanta frågor.. plus den obligatoriska frågan: Vad hette du förut?

Idag har jag spenderat tid med att sitta i väntrummet på Karolinska och väntat på Rinder. Han var bara lite sen, och inom vårdgarantitiden så får jag nästa op. Alltid spännande. Efter date med Rinder var det dags för intervju på Vete-katten.


Kvällen har förlöpt lugnt och fint med ofrivilligt tittande på Let's Dance och skrivandet av en ansökan för ett transseminarie i Budapest i vår. Superintressant och jag hoppas verkligen att jag får åka dit.

Natten och min helt lediga dag imorgon kommer att spenderas med nyinstallerade Sims2. Morgonkvällen blir en kombination av tvätt, melodifestivalfinal och sims2 förstås.

No comments:

Post a Comment