12/03/2010


Det här, bilden till vänster, var dagens höjdpunkt, och kommer nog ligga väldigt högt upp på tiotopplistan över årets höjdpunkter.

Peter Jöback. Vackrare människa får en leta länge efter.


Annars så var dagen en sådan dag, så en inte bör gå upp ur sängen.
Dels, så sov jag lite för länge, dels så har jag tappat allt ungefär hela dagen. Detta inkluderar min iPod Touch, som nu är pimpad med lite sprickor. Tack för att den funkar iaf. Och en massa strul med grejer på jobb. Usch och fy.

Och så den där grejen, som jag trodde jag hade två veckor till på mig, innan jag tog ett beslut. Ett beslut som krävde mycket från mig. Ett beslut jag helst inte hade velat ta på en sisådär 2 få timmar. Men, vad ska man göra? Beslutet är taget. Handlingarna är klara. Där finner du infon, kanske. Nu så blir det sömn och drömmar om Jöback. Ni vet, Jöback. Han som är guld, inte hollow.




You’ve got to make a promise, and promise me to stay and fight

No comments:

Post a Comment