05/04/2009

FS-internat 1.dag 1.

Dagen har varit fantastisk och lång. Vi har pratat en massa om hur vi ska jobba med saker, vad alla olika i styrelsen har för roller osv. Jag tänte visa dagen i bilder. Det är mycket finare.



Middag på taket i fantastiskt vårväder





Middag på Hermans


Bowling!!


Och allt avslutades med en fin promenad från Hermans, via Medborgarplatsen till Mariatorget och efter bowlingen så tog vi en promenad till Slussen varefter jag, rosita och Kasper tog oss promenerandes till Café 60 och fick i ossl lite socker och varm dryck.

Nu har jag kollat igenom ett hundratal bilder från kongressen och konstaterat att den var lika fantastisk som den kändes.. och jag ska nu få mig en 5 timmars sömn innan fs-internat dag 2 börjar.. :)
Blogged with the Flock Browser

No comments:

Post a Comment