25/12/2012

Julafton

Hade en helt okej julafton, om man tittar på allt runt omkring.
Ingen snö, inte speciellt kallt. Perfekt julväder, iallafall om man är i skåne.

Maten var bra, iallafall det jag åt. Vilket kanske är en fjärdedel av julbordet, kräsen som man är.

Julkappsutdelningen gick fort, då jag och kusin Frida delade på bördan i år.

Jag har nog världens bästa mamma som köpte det jag önskat mig, men aldrig trodde att jag skulle få.

Idag blir det världens bästa kebabrulle med vitlökssås (massor) från Renatos. Det är en winwin.

Imorgon drar jag till storstan och träffar folk i helsingborg. Lika bra att passa på :)

Det här är nog ett av de sämsta blogginläggen jag skrivit, men det får bli så. Är inte van vid tangentbordet..

God fortsättning på er. Snart är jag tillbaks i sthlm igen
Kramar

No comments:

Post a Comment